środa, 29 maja 2013

TOP 5: wiosenno-letnie lakiery do paznokci

Top 5 to moje ulubione lakiery do paznokci  w miesiącu maju. Stawiałam na jasne, nie przytłaczające i ciekawe barwy.  Starałam się oddać rzeczywisty kolor lakierów na zdjeciach. Chyba nieźle wyszło.W następnym poście pokażę Wam, jak ozdobiłam swoje paznokcie dzisiaj przy użyciu innych lakierów, ale mam nadzieję, że będzie równie ciekawie.





1. Wibo  Blue Lake numer 7, seria Gel Like, kolor wybrała blogerka Gosia, lakier z formułą imitującą lakiery żelowe.W tym miesiacu czesto po niego siegam. Lubię go głównie za kolor, ale trwałość i formuła są kiepskie . Wibo się nie popisał. Cena jest bardzo przystępna. Ale myślę że lepiej zainwestować w coś droższego.


2. Bell, Air flow, Lotus effect, kolor 16. Uwielbiam ten lakier za delikatność barwy. Kiedy nałożę jedną warstwę, uzyskuję delikatny, naturalny, cielisty efekt na płytce. Szybciutko zasycha. Świetnie nadaje się do szkoły! :)


3. Golden Rose Sweet color, numer 26, świetny żółty kolor. Według mnie w wiosnę świetny, gdyż przywołuje letnie słoneczko. Szybko odpryskuje i długo zasycha, ale efekt daje ładny.


4. Vollare cosmetics City, numer 15. Pikeny kolor fioletowy. Wiecej nie powiem, zobaczycie go w manicure .


5. No  a na koniec odzywka do paznokci i utwardzacz z Bell.Świetny produkt i tyle. :)



4 komentarze:

  1. Super blog.
    Ale ostatnie zdj. ma jakas gorsza jakosc xd

    lubieoliwki.blogspot.com <-- zapraszam! nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten niebiesko-morski <3

    Będę tu częściej wpadał myślę że ty też na mojego bloga :)

    buunnyandsunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię na wiosnę miętowy lub bezbarwny :*
    tala-talaa.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń