wtorek, 2 lipca 2013

Test: korektor rozświetlający Lovely Magic Pen brillance

Na dziś przygotowałam dla Czytelników bloga, którzy lubią tematy kosmetyczne, a wiem, że tacy są, test na żywo rozświetlającego korektora pod oczy od Lovely. Pokażę fotografie przed aplikacją, w trakcie oraz efekty po. Będziecie mogły same ocenić, czy ten produkt jest godny uwagi i może Wam się spodobac. Uprzedzam, że mam dosyć spore, ciemne cienie pod oczami i jeszcze nic sobie z nim iw 100 % nie poradziło.




W opakowaniu znajdują się 2 ml produktu zamknięte w różowym opakowaniu z aplikatorem w postaci pędzelka widocznego na zdjęciu powyżej. Po przekręceniu górnej części opakowania produkt wydostaje się na wierzch.

Tak wygląda moje oko zanim nałożę korektor:

Oto jak zaaplikowałam korektor (specjalistką nie jestem):


A tak prezentuję się oko już po roztarciu korektora opuszkami palców:



Podsumowanie:


Oceńcie same, czy taki efekt Wam pasuje i czy ten korektor sprawdziłby się u Was. Ten test to nie jest moja opinia o produkcie tylko przedstawienie rzeczywistych jego zdolności.

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za doradzenie :0 Choć jeszcze się nie maluje , ale przyda się w przyszlości :)
    Bardzo podoba mi się twój post :)

    www.blogereczkaa.blogspot.com

    JESLI CI SIĘ SPODOBA TO ZAOBSERWUJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ♥
    Super porady ^^

    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD!
    SZCZEGÓŁY: http://lubieoliwki.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super bloga i super posty ....
    Pozdrawiam

    ZOSTAŁAŚ NOMINIWANA DO LIBSTER BLOG AWORD!!!!
    ZAPRASZAM DO MNIE ABY POZNAĆ SZCZEGÓŁY:Domciorro-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, ale ja nie używam korektora pod oczy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: never-say-stay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Zapraszam do obserwacji!
    http://szalonablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zainwestuje w ten korektor jeśli go znajde oczywiście :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. superr :* Nominowałam cię do Libster Award więcej na :
    http://onedirection-onelife-onedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ;) Czytam i polecam (!) twój blog u siebie :D
    Pozro^^ i Zapraszam :

    lubie-trampki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń