sobota, 3 maja 2014

Reaktywacja

Cześć. Dzisiejszy wpis będzie typowo informacyjny. Chciałabym powrócić na bloga i znowu regularnie zacząć pisać posty, ponieważ w szkole już większy luz i coraz bliżej wakacje. Uwielbiam pisać dla Was, sprawia mi to przyjemność. W ostatnim czasie zabrakło mi motywacji, checi i czasu, a nie chciałam się zmuszać do tego, gdyż wychodze z założenia że lepiej dodawać rzadziej, a wartościowe rzeczy. Teraz dotknę tematyki na prawdę różnorodnej. Chcę, aby każdy mógł znależc coś dla siebie. Z racji, że zamierzam pojawiac się na blogu częściej i regularnie, postanowiłam ustalić harmonogram, którego postaram się trzymać. Będę próbowała wrzucać posty około godziny 15:00.

Od przyszłego tygodnia wpisy na blogu będą pojawiać się według następującego porządku:
PONIEDZIAŁEK : DIY raz w miesiącu
WTOREK: TEMATY KOSMETYCZNE co tydzień
PIĄTEK: PRZEPISY co dwa tygodnie
SOBOTA: DOMOWA PIELĘGNACJA lub TEMATYKA WŁOSOWA co tydzień

Jak mozecie zauważyć, będę poruszać tematy kosmetyczne, projekty "do it yourself" , będziecie mogli gotować razem ze mną, a takze przedstawię Wam przepisy na kosmetyki, które można zrobić w domu lub jakieś triki, czym zastąpić produkt z drogerii. Nie jestem w stanie pisac dla Was co drugi czy trzeci dzień, dlatego niektóre wpisy będa pojawiać się raz na dwa tygodnie. Mam nadzieję, że uda mi sie trzymać powyższej rozpiski i że będzie ciekawie! :) Tymczasem żegnam się już z Wami i idę myśleć, co zrecenzować we wtorek! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz